شنبه 29 فروردین 1394 راه اندازی صفحه مدیریت پژوهشی در سایت دانشگاه پیام نور استان فارس

به منظور ارتقای سطح پاسخگویی دانشگاه به نیازهای پژوهشی اعضای محترم هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان پژوهشگر، نسبت به راه اندازی صفحه مدیریت پژوهشی در سایت دانشگاه پیام نور استان فارس (http://fars.pnu.ac.ir) اقدام شده است. صفحه مدیریت پژوهشی از دو طریق زیر قابل دستیابی می باشد:

 

1) کلیک بر روی دکمه مدیریت پژوهشی واقع در سمت راست سایت دانشگاه پیام نور فارس

2) منوی ساختار و تشکیلات ß بخشها ß پژوهشی

 

مخاطبان می توانند با مراجعه به صفحه پژوهشی:

1) به آخرین ویرایش آیین نامه ها و شیوه نامه هایی اجرایی مرتبط با فعالیت های مختلف علمی و پژوهشی دست یابند.

2) به آخرین ویرایش فرم های مختلف از جمله فرم های کمیته منتخب، پیشنهاد ترفیع، تبدیل وضعیت، پاداش مقالات، طرحهای پژوهشی، درخواست شرکت در همایش و درخواست برگزاری کارگاه دسترسی یابند.

3) ضمن آگاهی از تفاهم نامه های منعقده میان دانشگاه پیام نور استان فارس و موسسات آموزشی و اجرایی دولتی، از امتیازات و تسهیلات مورد توافق در تفاهم نامه ها بهره مند شوند.

4) با مراجعه به منوی روندها و فرایندها، با فرایند انجام فعالیت های مختلف از جمله تمدید قرارداد استخدامی، درخواست ترفیع، درخواست راه اندازی نشریات و درخواست پاداش مقالات آشنا گردند.

همچنین امکانات اطلاعاتی زیر نیز در صفحه مدیریت پژوهشی در نظر گرفته شده است:

5) در سمت راست صفحه، پرسش های متداول اعضای هیت علمی ارائه گردیده است. خواهشمند است در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام، ابتدا به بخش پرسش های متداول مراجعه نمایید. در صورت عدم رفع ابهامات می توانید در وقت اداری با کارشناسان پژوهشی استان تماس حاصل فرمایید.

6) اولویت های پژوهشی نهادهای مختلف از جمله صندوق حمایت از پژوهشگران در سمت راست صفحه، در بخش اولویت های تحقیقاتی قرار داده شده است. همکاران علمی می توانند با مراجعه به این بخش نسبت به ارائه پروپوزال به نهاد مربوطه اقدام نمایند. لازم بذکر است، اولویت های پژوهش دستگاه های اجرایی استان فارس در سال 1394 به محض ابلاغ، در این صفحه بارگذاری خواهد شد.

7) آخرین ویرایش نشریات معتبر و نامعتبر اعلام شده توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای مزید اطلاع در بخش نشریات معتبر و نامعتبر ارائه گردیده است. توصیه می شود قبل از ارسال مقاله به مجلات مختلف با کنترل این فهرست از معتبر بودن مجله مربوطه اطمینان حاصل نمایید.

8) به منظور جلوگیری از دوباره کاری، فهرست طرح های پژوهشی مصوب دانشگاه پیام نور استان فارس به تفکیک گروه علمی در سمت راست صفحه، بارگذاری شده است. توصیه می شود قبل از ارائه پیشنهاد طرح پژوهشی، با مراجعه به این بخش، از جدید بودن موضوع تحقیق اطمینان یابید.

9) اسامی پژوهشگران برتر و همچنین اعضای شورای پژوهشی جهت مزید اطلاع در سمت راست صفحه درج گردیده است. لازم به ذکر است تقویم برگزاری شورای پژوهشی استان در سال 1394 به زودی در صفحه مدیریت پژوهشی بارگذاری خواهد شد تا اعضای علمی بتوانند درخواست های مربوط به پیشنهاد پژوهش، تسویه طرح پژوهشی و نظایر آن را با توجه به برنامه زمان بندی تشکیل جلسات شورای پژوهشی ارسال نمایند.

10) برخی پیوندهای مفید همچون سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه پیام نور و سامانه گردهمایی ها و همایش های ملی و بین اللملی ایران برای مزید اطلاع همکاران علمی در سمت چپ صفحه مدیریت پژوهشی ارائه گردیده اند.

11) اخبار مهم از جمله مصوبات کلیدی شورای پژوهشی در سال 1394 در بخش اخبار پژوهشی درج خواهد گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر