دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی آزمون سراسری(سال 1395)


🔷🔷🔷پذیرفته شدگان جدید کارشناسی با دقت بخوانند🔶🔶🔶🔶
دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی آزمون سراسری(سال 1395)

ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان ازتاریخ 05/07/95 لغایت14/07/95 طبق جدول زمان بندی شده در سامانه آموزشی گلستان انجام می شود.
ضمنا روند ثبت نام به شرح ذیل است:
1-  ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان این دوره بصورت غیر حضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت  http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

کلیه پذیرفته شدگان میبایست از  ساعت 12 مورخ  1395/07/05 الی 1395/07/14 جهت پذیرش غیر حضوری به سیستم مراجعه نمایند.

1- کلیه پذیرفته شدگان میبایست با شناسه کاربری و گذرواژه به شرح زیر وارد سیستم شوند:

- شناسه کاربری:  شماره پرونده c951 و گذرواژه : شماره ملی ( در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج گذرواژه ثبت گردد.)

لازم به ذکر است در صورتیکه کد ملی شما در اطلاعات سنجش  پر نشده باشد  بایستی  شماره شناسنامه خود را جهت ورود به سیستم  وارد نمایید.

مثال : شناسه کاربری: 951200707c

گذرواژه: 0061111111


1-1-  پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هرعکس حداکثر 250 کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری نمایند.
1-  تصویر صفحه اول و سوم شناسنامه
2-  تصویر کارت ملی ( پشت و رو)
3-  عکس با زمینه روشن ( جهت مراجعه حضوری 2قطعه)
4-  مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه ( ویژه آقایان)
5-  تصویر مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و یا کاردانی
6-  گواهی از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه
7-رسید تاییدیه تحصیلی مدرک دیپلم وپیش دانشگاهی(که از مراکز پست،دفاتر پیشخوان دولت اخذ می گردد)

  2-دانشجو پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده(که در زمان ثبت نام اینترنتی به فرد اعلام می شود که دربازه زمانی 10 مهر الی 17 مهرماه می باشد) به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نماید.
 

3-در هنگام مراجعه دانشجو اصل مدارک با اطلاعات بارگذاری شده در سامانه آموزشی گلستان مطابقت و  اصل مدرک دیپلم متوسطه و پیش دانشگاهی ( یا مدرک کاردانی ) به همراه تصویر برابر اصل سایر مدارک  در پرونده فیزیکی دانشجو ضبط می گردد و پس از آن کاربر خدمات آموزشی نسبت به تایید ثبت نام ( پذیرش نهایی ) درسامانه گلستان اقدام   می نماید . در این مرحله رسید مدارک اخذ شده توسط مسئول مربوطه به دانشجو ارائه شود، پس از طی مراحل مذکور امکان اخذ شماره دانشجویی ، واریز شهریه و در نهایت انتخاب واحد دانشجو فراهم می گردد.
ب- دانشجویانی که به دلایل موجه هنوز قادر به ارائه اصل مدارک نمی باشند لازم است تا در زمان ارائه مدرک ، مبلغ ده میلیون ریال ( 10000000 ریال ) سفته به مرکز / واحد محل تحصیل ارائه دهند..بدیهی است پس از ارائه اصل مدرک سفته دانشجو با اخذ رسید به دانشجو عودت می شود.

د - بازگرداندن مدارک اصل،  منوط به تسویه حساب در سامانه گلستان و تایید مدیر مالی مرکز/ واحد  می باشد که در زمان دانش آموختگی ویا انصراف از تحصیل و با رعایت ضوابط انجام می شود.
5-امکان تقاضای مهمان برای ورودیهای جدید از تاریخ 10/7/95 لغایت 17/7/95 در سامانه آموزشی گلستان و برای نیمسال اول 96/95 فراهم می باشد .
6-انتخاب واحد دانشجویان از تاریخ 11/7/95 لغایت 18/7/95 خواهد بود .
یادآوری مهم: دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده   می باشند و تغییر آن فقط پس از کسب شرایط تغییر رشته طبق مقررات امکان پذیر می باشد.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر